Dünyada stres ve tükenmişlik seviyeleri artarken Global Wellness Day, 15. yılında milyonları "Neşeyi seçmeye" davet etti. 13 Haziran Cumartesi günü #JoyMagenta temasıyla, her yaştan insanı neşeyi günlük bir pratik olarak yeniden keşfetmeye çağıran ücretsiz etkinlikler tüm dünyayla eş zamanlı olarak gerçekleşti.
Yorumlar (0)